Dethleffs fikk tysk servicepris

For annet år på rad har Dethleffs blitt tildelt en tysk servicepris. Prisen er et initiativ fra nyhetskanalen N-TV og Deutschen Institut für Service-Qualität.

Administrerende direktør Alexander Leopold i Dethleffs med det synlige beviset på prisen. Foto: Pressemelding.

Dethleffs gikk til topps i klassen bobilprodusenter. Produsenten fikk den samme prisen i 2017.
– En ting er å oppnå høyt nivå, men det er noe helt annet å beholde posisjonen, sier Dethleffs administrerende direktør Alexander Leopold i en pressemelding.

– Vi var veldig stolte da vi mottok denne prisen i fjor fordi det gjenspeiler hvordan vi beskriver oss selv som en venn av familien.
– Sanne venner er lojale, pålitelige og rettferdige. Det er slik vi ønsker å være og prisen understreker det, sier Leopold.

Prisen ble i år delt ut for femte gang. Bakgrunnen for prisen er en avstemning blant 50 000 forbrukere. De har vurdert forhold pris og ytelse, produktinformasjon, kontraktsforhold, tjenester og priser, produktenes pålitelighet og holdningen til reklamasjoner.

Tekst: Knut Randem, Bobilverden.no

Del dette med andre:

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *