Fra traust til sprelsk

Cécile Rouesné i Nisesmann+Bischoff og Reidar Seberg i Kroken Gruppen er svært godt fornøyde med de mange valgmulighetene i det nye designet. Foto: Knut Randem.

Fra litt stivnet til sprelske muligheter og et utall valgmuligheter når bilens interiørfarger og tekstiler skal velges.

Cécile Rouesné i Nisesmann+Bischoff innrømmer at de har stivnet litt i interiørdesignet de senere årene. Nå tar de til gjengjeld i så det merkes. Valgmulighetene har blitt nærmest ubegrenset.

Samtlige ryggputer er festet med borrelås slik at du til og med kan bytte etter humør eller kanskje heller år om annet.

– Interiøret har blitt nesten helt nytt i 2013-modellene. Du kan bytte trefarge uten ekstra kostnad. Putene du sitter på i sofaene har tre basisfarger lys, mørk og lyst skinn. Dette kan du så kombinere med ryggputer i mange design og farger, sier Rouesné.
– Du kan også kombinere skinn og stoff pluss en rekke andre detaljer.

Et lite puff på den grønne knappen og skapet kommer sigende opp i nye Niesmann+Bischoff. Foto: Knut Randem.

– Her kan du virkelig sette ditt personlige preg på bobilen, legger Reidar Seberg i Kroken Gruppen AS til.

Arto 66F er et eksempel på en modell som har fått disse valgmulighetene. Dette er en bil hårfint kortere enn 7 meter med en egenvekt på 3100 kg og en totalvekt på 3500 eller 4500 kg. Prisen starter på ca 890.000 kroner.

Også Flair 800i CFBW har fått et helt nytt grunnriss og hadde sin første visning på Caravanmessen. Her er det også mulig å få belyste gressmønstre i veggpaneler.
Dette er en bil på 9,1 meter og 6,7 tonn. Her starter prisen på ca 1,5 millioner kroner.

Vi likte spesielt en ”garderobedetalj” i nye Niesmann+Bischoff. Under dobbeltsenga åpenbarer det seg to hylle- og et stangskap, som løfter seg hydraulisk når du har løftet senga og gitt dem en lett puff.

Stemning i nye Flair. Foto: Knut Randem.

Del dette med andre:

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.