Med tradisjonelle sengeplasseringer, nye salongløsninger og nye typer senkesenger er det mulig å skape en bobilfamilie som dekker mange behov.
Bürstners nye modellkonsept med halvintegrerte Lyseo T og alkovemodellene Lyseo A gir en hel rekke muligheter for ulike antall personer og behov. Spesielt halvintegrerte Lyseo T 744 framheves som spesiell. Det er også den største i en bobilfamilie som strekker seg fra 599 til 749 cm i lengden. Bredden er på relativt normale 230 cm.
Den nye Lyseo T leveres med åtte forskjellige planløsninger. Seks av disse kan leveres med den elektriske senkesengen over salongen. Denne kommer i tillegg til løsninger med enkeltsenger eller midtstilt dobbeltseng bak.
Lyseo T har utvendig takhøyde på 295 cm. Det plane taket framhever Bürstner selv at skal gjøre det enklere å få plass til alt ekstrautstyret på taket. Innvendig ståhøyde er respektable 205 cm. Modellserien er utstyrt med dobbelt gulv og det er ingen trinn å passere gjennom bodelen.
Lyseo T 744 skiller seg fra de andre modellene ved at den har en stor l-formet sofa bakerst i bilen. Over denne har den en stor dobbeltseng, som med elektrisk betjening kan heises opp eller ned til sittehøyde når den skal benyttes. Sittegruppen bak kommer i tillegg til spisegruppen foran. Et lite, frittstående salongbordet trekkes ut av sofaen når det skal brukes.
I interiørene i de ulike modellene tilbys valg mellom to treslag og en rekke andre tilvalgsmuligheter.
Alkovemodellene Lyseo A leveres foreløpig i to utførelser. Den ene har køyesenger bak og den andre en tverrstilt dobbeltseng. Med soveplasser i alkoven og salongen kan seks personer sove i disse.
Lyseo T har lengder fra 599 cm i utgavene med kun en senkeseng i salongen til 749 cm for modellene med mer plasskrevende sengeløsninger. Alkovemodellene er over 6 meter.
Egenvekten på Lyseo T og A er oppgitt fra 2820 kg til 3060 kg og de registreres for maks 3500 kg. Lyseo er bygd på Fiat Ducato.
Bürstner produserte i det nå avsluttede modellåret 8600 bobiler og campingvogner. 70 prosent av disse var bobiler.
.
.