Godt salg gir lite innovasjon

En Niesmann + Bischof Arto med foliedekor. Foto: Produsenten.

Med dagens rekordsalg av bobiler er det lite som driver produsentene til å utvikle nye modeller. Mange merker nøyer seg med å endre tekstiler og farger samt planløsningen. Så også for Niesmann + Bischoff.

De har tatt mulighetene i ekstriøret noe lenger enn andre produsenter. Du kan få din nye Niesmann + Bischoff lakkert med ønskede farger, men det koster, kan Auto-Medienportal fortelle. Om lag 14 000 Euro skal det koste å få sin nye Smove, Arto eller Flair i ønsket farge. En av fargene kalles ”Frozen Red Metallic”. Den brukes også på BMWs sportsbiler. En enklere løsning er foliering med farger på detaljer slik det har vært vist tidligere. Pris for dette er ikke oppgitt.

For Arto går to planløsninger ut og to nye kommer inn. Samlet kan du velge mellom 13 ulike planløsninger for Arto. Badet fra Flair blir nå også å finne i en av de nye planløsningene.

Nå kan du få eikefarget kjøkken og salong i Niesmann + Bischoff Arto. Foto: Produsenten.

Flair 920EK skal gi mer komfort i salongen samtidig som kjøkkenet er på 2 kvm. I Flair 880EK blir det mulig å velge en mer kompakt salong til fordel for større kjøkken med mer lagringsplass.

I Arto og Flair kan du nå også velge en alternativ veggfarge i salongen. Det er en lys eikefarge. Skapdørene kan leveres i hvitt eller trefarget. Gulvene kan nå leveres med grått steinmønster.

Bodelsbatteriene er flyttet lavere i 2019-modellene av Flair og Arto. Det skal gi et lavere tyngdepunkt og mer plass i dobbeltgulvet.

Mattlakkert i grått med individuell fargetilpasning. Foto: Produsenten.

Tekst: Knut Randem, Bobilverden.no

Del dette med andre:

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *