En bobiltur til Middelhavet

Manorola i Cinque Terre var et av målene for Turid og Antonio Piscopo i fjor høst. Foto: Casey Muller Lisensiert under CC BY-SA 3.0 via Wikimedia Commons.

Manorola i Cinque Terre var et av målene for Turid og Antonio Piscopo i fjor høst. Foto: Casey Muller Lisensiert under CC BY-SA 3.0 via Wikimedia Commons.

Turid og Antonio Piscopo er klare for årets første tur i bobilen. Samtidig har de tatt Bobilverdens utfordring om å mimre om opplevelser de har hatt i bobilen. Her mimrer de med egne ord og bilder fra sin flotte høsttur sørover mot Middelhavet. De brukte fire uker på denne turen. En tur du også kan ta på andre tider av året.

Me starta frå Haugesund i slutten av august, denne flotte sommaren som varte i månadsvis. Reiste over Boknafjorden og rett til Kristiansand, overnatta i ferjekøen og kjørte rett ombord på Superspeeden om morgenen. Flott overfart i blikkstille sjø. Det er viktig for frua i bilen.

Deutsce Eck i Koblenz.

Deutsce Eck i Koblenz.

Gjennom Danmark gjekk det radig, og vi peilte gps-en inn på Førde Park ved Flensburg for å proviantera og eta et godt måltid på Asia Snack før det bar sørover.
På transportetappar gjer me det enkelt og overnatta på Tankstelle Brunautal rett nord for Hannover ilag med fleire bobilar og etpar campingvogner.

Målet neste dag var Koblenz, kjekk by med fin sentral camping, kun ein liten spasertur til sentrum eller ei miniferge over Mosel. Kjekt å sitja ved elvebredda rett der Mosel og Rhinen renn saman og sjå alle lekterane og passasjerbåtane som passerar, et yrande liv.

Videre sørover kjørte me Rhinens austbredd, passelig trafikk heile vegen, og hadde kun dieselfylling og matpause før me slo oss til ro på Tankstelle ved Herbolzheim, og hadde rolig fin overnatting der.
Me hadde vignett for Sveits etter påsketuren, (kostar 32 euro og varer et heilt kalenderår), og derfor synes me det var greit å kjøra den vegen. Sveits er et flott, reint og velstelt land, med fantastisk natur. Kjørte langs LacLeman og inn i Frankrike i kveldinga. Leita litt på lykke og fromme etter overnatting, og fant siste ledige bobilparkering utenfor campingen i LeBourget de Lac. 13 euro og kunne fylla reint vatn og tømma toalett, men ikkje straum. Gjekk tur langs sjøen og fant oss restaurant med god mat. Litt kjølig på kvelden no når me var komt i september.

På Route Napoleon rett før Sisteron.

På Route Napoleon rett før Sisteron.

Me har kjørt Route Napoleon både nordover og sørover fleire gonger, men blir aldri lei det flotte landskapet. Stoppte ved Sisteron for overnatting på parkering rett utenfor byen, gratis og ganske kjedelig, men ok viss det passar i kjøreruta. Gjekk heilt opp til festningen på toppen, men der var stengt for dagen. Hadde vore på supermarked før på dagen, så me lagde mat i bobilen.

I Castellane.

I Castellane.

Kjørte kun 10-12 mil neste dag, til den vesle byen Castellane, der er fleire campingar rundtomkring, men me havna på parkering rett ved elva, 6 euro pr døgn, og der var vannfylling og tømming. Fint turterreng og stort utvalg av herlig mat på utallige restaurantar.

På havna i Antibes.

På havna i Antibes.

Men me hadde Middelhavet i blikket og sette neste morgen kurs for Antibes og Camping du Pylone, der me har vore et par gonger før. Rett ved Marineland som passar fint for barnefamiliar. Passelig spasertur derifrå til festningen og gamlebyen som er veldig flott og koselig.

Etter tre kjekke dagar der, ville me til Italia, men der gjorde me ein kjempetabbe. I det flotte været kjørte med austover på ein laurdag, og heile Nord-Italia var ved havet på bading. Absolutt alle parkeringsplasser og campingplasser var smekkfulle, va ikkje råd å stoppa for ein kopp kaffi noken plass. Kjørte heilt til Deiva Marina aust for Genova, då fekk me plass på ein veldig enkel bobilparkering når alle badegjestene var kjørt avgårde. Då var det sein kveld og litt kjølig, så me haldt oss inne, lagde mat og tok tidlig kveld. Neste morgen tok me toget inn til småbyane på Cinque Terre og besøkte de byane me ikkje har vore i før.

Manarola på Cinque Terre.

Turid Piscopo i Manarola på Cinque Terre.

På vei opp til Corniglia på Cinque Terre.

På vei opp til Corniglia på Cinque Terre.

På vei nordover igjen tok me ein omvei til Spotorno vest for Genova for å bada og eta godt. Mange spesialitetar å eta i dette området og me kosar oss alltid der, sjølv om bobilparkeringen ikkje er for sarte nordmenn med firemetersregelen på hjernen…
Gardasjøen er og ein plass me gjerne vil tilbake til og denne gongen tok me inn på Camping Europa i Bardolino. Her er supermarked rett over gata, nydelig å spasera langs sjøen, herlige restaurantar, og verdens beste iskrem og sitronsorbet i stooore glas, namnam.

Men alle gode feriar tar eingong slutt, og på vei nordover kjørte me av autostradaen ved Bolzano, tok retning Merano og Resienpass på vei til Østerrike. Her var eplehausten i full sving, og det bugna på trærne av røde, gule og grøne vitaminbomber. Kjørte videre den idylliske veien over Fernpass til Tyskland. Deretter bar det snaraste vei til Hirtshals, for å nå barnebarns gebursdagar på Bømlo, som er viktig å vera med på.

Vi kan faktisk tenkja oss å ta nett same ruta ein annan gong, men så vil me mange andre stader og. Er ikkje enkelt å bestemma seg alltid.
Kun to norske bobilar møtte me på heile turen. Kor er dåke alle saman?

En leseropplevelse i tekst og bilder av Turid og Antonio Piscopo

.

Har du lyst til å skrive en lang eller kort beretning om en tur du har tatt eller et sted du har besøkt med bobilen? Send din tekst og bilder til post@bobilverden.no. Vi pynter på tekst og bilder dersom det er nødvendig.

Del dette med andre:

  3 comments for “En bobiltur til Middelhavet

  1. «kjekk by med fin sentral camping, kun ein liten spasertur til sentrum eller ei miniferge over Rhinen»
    Fergen går over Mosel. Huff, dette er flisespikkeri, men jeg bare må 🙂 Jeg er så lite perfekt selv at jeg må påpeke andres feil for å heve meg selv. Patetisk, men…det føles godt 🙂

    Ps. fin reiseskildring – skal ta nesten samme turen til sommeren:)

  2. Høres ut som en fantastisk tur. Hva med kriminalitet mot bobiler nedover i Europa?
    Vi har jo hørt om slikt tidligere. Er det blitt sikrere?
    Takk for en fin beretning!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *